تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت 2 جوان شیعه به ضرب گلوله نظامیان سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های منطقه، نظامیان رژیم سعودی امروز سه‌شنبه به منطقه العوامیه در استان شیعه‌نشین القطیف در شرق این کشور حمله و دو جوان از خانواده شهید شیخ نمر باقر النمر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش اسامی این دو شهید محمد طاهر النمر، و مقداد محمد النمر است. 

این در حالی است که محمد عبدالله النمر دیگر عضو خانواده شهید شیخ نمر نیز به ضرب گلوله نظامیان سعودی مجروح شد.

منطقه القطیف در شرق عربستان از سال 2011 میلادی در اعتراض به بی‌عدالتی و «توزیع ناعادلانه ثروت» صحنه اعتراض‌های شدید علیه خاندان آل سعود بوده است.

حکومت عربستان این اعتراض‌ها را سرکوب کرده است که در نتیجه آن تاکنون 20 تن از معترضان کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

رژیم سعودی در راستای تلاش برای تنگ کردن عرصه علیه فعالان القطیف، خانواده‌های آنها را نیز هدف قرار می‌دهد.

اخیرا رژیم سعودی ارائه همه خدمات بانکی و دولتی خود را به ساکنان القطیف که فرزندان آنها به دلیل شرکت در حرکت‌های اعتراضی صلح‌آمیز تحت پیگرد قرار دارند، متوقف کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت 2 جوان شیعه به ضرب گلوله نظامیان سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..