تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همبستگی مردم و علمای بحرین با خانواده شهید «مصطفی حمدان»+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع محلی بحرین، مردم و شهروندان بحرین پس از شهادت «مصطفی حمدان» به دست آل خلیفه با خانواده وی همبستگی کردند.

همچنین علامه شیخ «محمد صالح الربیعی» از علمای برجسته بحرین نیز با حضور در منزل شهید مصطفی حمدان، علاوه بر ابراز همدردی با خانواده وی، در دفتر یادبود این شهید هم مطلبی را یادداشت کرد.

در منطقه «کرباباد» محل سکونت خانواده شهید حمدان نیز مردم حضوری گسترده داشتند و نثار روح وی فاتحه ای قرائت کردند.

مردم شهرهای مختلف بحرین شب گذشته هم در مناطق مختلف تظاهرات کرده و همبستگی خود با شهدای این کشور به خصوص مصطفی حمدان جوان هجده سال بحرینی را اعلام کردند.

«مصطفی حمدان» جوان 18 ساله بحرینی که در حمله اخیر به تحصن کنندگان در منطقه الدراز در تاریخ 26 ژانویه گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود به شهادت رسید.

در همین راستا خانواده حمدان ظهر جمعه گذشته خبر شهادت وی را تایید کردند. وضعیت این جوان بحرینی روز گذشته رو به وخامت گذاشته بود و پس از تحمل 58 روز مجروحیت به شهادت رسید.

علمای بحرین نیز در واکنش به این اقدام حکام بحرین با صدور بیانیه ای از مردم این کشور برای حضور گسترده در مراسم تشییع «مصطفی حمدان» دعوت کردند.

در بیانیه علمای بحرین تاکید شده است: مصطفی حمدان یکی از بهترین مدافعان آیت الله عیسی قاسم مرجع عالی کشور، با بصیرت در راه دفاع از دین و اولیای صالح الهی به شهادت رسید. آنچه که حمدان با آن مواجه شد، جنایتی خارج از قانون بود که به پرونده جنایات رژیم بحرین اضافه می گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همبستگی مردم و علمای بحرین با خانواده شهید «مصطفی حمدان»+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..