تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند/ شکست خانگی پرتغال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (چهارشنبه) دیدارهای دوستانه ملی در اروپا با برگزاری پنج بازی همزمان دنبال شد که ایتالیا در خانه هلند به برتری 2 بر یک دست یافت. ادر و بونوچی در دقایق 11 و 32 زننده گل‌های ایتالیا بودند و تک گل هلندی‌ها نیز در دقیقه 10 توسط آلسیسو، بازیکن ایتالیا به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

در دیگر دیدارها جدال تیم‌های ملی اتریش و فنلاند با تساوی یک - یک پایان یافت، ایرلند در خانه با یک گل برابر ایسلند شکست خورد و پرتغال نیز میزبان سوئد بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرا شد. گل اول پرتغال را رونالدو به ثمر رساند.

در آخرین بازی بامداد امروز نیز تیم‌های ملی فرانسه و اسپانیا در استادوفرانس رودرروی هم قرار گرفتند که اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. سیلوا و جرارد دلوفو گل‌های اسپانیا را در دقایق 68 و 77 وارد دروازه اسپانیا کردند.

نتایج کامل دیدارهای بامداد امروز به شرح زیر است:

اتریش یک - فنلاند یک

هلند یک - ایتالیا 2

ایرلند صفر - ایسلند یک

پرتغال 2 - سوئد 3

فرانسه صفر - اسپانیا 2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند/ شکست خانگی پرتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..