تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فوق العاده برای طارمی

مهدی طارمی در هفته های گذشته یکی از بهترین دوران تاریخ فوتبال خود را سپری کرده است.

طارمی که با گلزنی در دو دیدار اخیر تیم ملی نقش فراوانی در هموار شدن راه صعود تیم ملی به جام جهانی ایفا کرده در 8 دیدار اخیری که برای پرسپولیس و تیم ملی ایران به میدان رفته درخشیده است.

طارمی در 6 دیدار آخر پرسپولیس مقابل سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان در لیگ و همین طور مقابل الوحده(2 گل) و الریان در لیگ قهرمانی گلزنی کرده و تنها مقابل الهلال پایش به گلزنی باز نشده است.

طارمی همچنین در دو دیدار اخیر تیم ملی دو گل به ثمر رسانده تا در مجموع در 8 دیدار اخیری که به میدان رفته 8 گل به ثمر رسانده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فوق العاده برای طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..