تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش پرچمداران سامسونگ به پایین ترین میزان خود رسیده است

فروش پرچمداران سامسونگ به پایین ترین میزان خود رسیده است

سامسونگ سال گذشته به دنبال فاجعه ی گلکسی نوت 7 سودی چند میلیارد دلاری را از دست داد، اما گزارش های مالی این کمپانی در سال 2016، نشاندهنده سود عملیاتی بیشتر نسبت به سال 2015 بود و بدین ترتیب سامسونگ توانست دوباره جانی بگیرد. اما تحلیلگران اظهار می کنند که فروش اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ در همین زمان به پایین ترین حد خود رسیده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


تحلیلگران موسسه ی Hana Financial Investment باور دارند که بر اساس اطلاعات، فروش پرچمداران سامسونگ به پایین ترین سطح خود رسیده است. تحقیقات این گروه نشان می دهد که با وجود افزایش سود کلی این کمپانی، سود ناشی از فروش پرچمداران سری گلکسی اس و گلکسی نوت به 29 درصد رسید که پایین ترین میزان ثبت شده تا کنون بوده است.


شاید نخستین باری باشد که سری پرچمداران سامسونگ کمتر از 30 درصد سود این کمپانی در بخش موبایل را به خود اختصاص می دادند. سال 2015 سال خوبی برای بخش موبایل سامسونگ نبود، اما سود حاصل ازفروش سری های پرچمداران 40 درصد بود. در سه ماهه دوم سال 2013 و به لطف معرفی گلکسی اس 4، پرچمداران سامسونگ توانستند بالاترین سود را برای سامسونگ رقم بزنند و 75 درصد درآمد این کمپانی از فروش این اسمارت فون به دست آمد.


پس سامسونگ افزایش سود سال گذشته را مرهون کدام محصول است؟ به نظر می رسد این افزایش به فروش اسمارت فون های میان و پایین رده سامسونگ مربوط باشد که شامل سری ها A، J و C می باشد. یک دلیل دیگر کاهش سود ناشی از فروش پرچمداران، کاهش رشد بازار گوشی های بالا رده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش پرچمداران سامسونگ به پایین ترین میزان خود رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..