تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی کنید تا شرکت ریزر به شما پول پرداخت کند!

بازی کنید تا شرکت ریزر به شما پول پرداخت کند!

شاید در ابتدا دیدن این تیتر برایتان کمی عجیب باشد اما حقیقت دارد! کمپانی ریزر که از مطرح‌ترین سازنده‌های تجهیزات حرفه‌ای گیمینگ است، به تازگی سیستم پرداخت پول مجازی راه انداخته است تا مردم را تشویق به بازی کردن و خریداری محصولات خود کند. برای دیدن جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

سیستم جدید شرکت ریزر که "Paid to Play" نامیده شده، از طریق برنامه‌ی Cortex شروع به کار می‌کند و در آن، شما تشویق می‌شوید که برای کسب واحد پولی مجازی zSilver به انجام بازی بپردازید. در حال حاضر چهار بازی از این واحد پولی پشتیبانی می‌کنند که شامل عناوین Paladins، League of Legends، CS:GO و Overwatch می‌شوند. 

 

zSilver را می‌توانید برای خرید محصولات شرکت ریزر، بسته‌های تخفیفی و اقلام پوشیدنی این شرکت هزینه کنید؛ محصولاتی مانند ماوس گیمینگ Mamba Chroma، کیبورد Blackwidow Chroma و همچنین جا لیوانی مخصوص ریزر که از فناوری کروما نیز بهره می‌برد (!) و تنها با این واحد پولی قابل خرید است.

 

mug

فناوری نورپردازی ریزر، کروما نامیده می‌شود

 

ریزر برای جذب مشتریان بیشتر، در دو هفته‌ی ابتدایی راه اندازی این سیستم مقدار zSilver قابل کسب از طریق بازی کردن را دو برابر کرده و به ازای هر دقیقه، ۶ واحد از این پول به شما تعلق می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در صورتی که در این دو هفته روزی ۲۰ ساعت به بازی کردن بپردازید، پول کافی برای خریدن جا لیوانی ریزر را در آورده‌اید! (نیازی به انجام این کار نیست! راه‌های بهتری برای کسب این واحد پولی در سایت ریزر وجود دارد)


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی کنید تا شرکت ریزر به شما پول پرداخت کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..