تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر سابق اپل به استخدام فیس‌بوک درآمد

مدیر سابق اپل به استخدام فیس‌بوک درآمد

کمپانی فیس بوک به تازگی از استخدام مایکل هیلمن که سابقه 15 سال کار در کمپانی بزرگ اپل را در کارنامه دارد، خبر داد. با تک شات همراه باشید.

هیلمن قرار است مدیریت تیم سخت افزاری آکیولس وی آر را که در زمینه توسعه تکنولوژی ها و دستگاه های مرتبط با فناوری واقعیت مجازی فعالیت می کنند، در دست بگیرد. وی در اپل به عنوان مدیر ارشد نرم افزار و طراحی محصولات ایفای نقش می کرد و در ساخت دستگاه هایی همچون کامپیوترهای دسکتاپ iMac نقش تاثیرگذاری داشته است.

حال کمپانی فیس بوک قصد دارد تا از تجربه چندین ساله وی، در تولید محصولات و گجت های مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کند و قرار است در کنار، هانس هارتمن، که هم اکنون به عنوان مدیر ارشد اجرایی اکیولس فعالیت می کند، مشفول به کار شود.

هارتمن نیز در سال گذشته و به دنبال ترک کمپانی فیت بیت به آکیولس پیوست و اگر به یاد داشته باشید، بهمن ماه سال گذشته نیز هوگو بارا، نایب رئیس کمپانی شیائومی به تیم واقعیت مجازی فیس بوک پیوسته بود. با این حساب، به نظر می رسد که زاکربرگ، مدیرعامل شرکت فیس بوک، توجه ویژه ای را معطوف این تکنولوژی نوظهور کرده و قصد دارد تا با توسعه هر چه بیشتر تکنولوژی های مربوط به این حوزه، خود را به عنوان یکی از پیشگامان این فناوری معرفی کند.

در حال حاضر، فیس بوک رقبای قدرتمندی همچون اچ تی سی و مایکروسافت را پیش روی خود می بینید که محصولات متعددی را در رابطه با تکنولوژی واقعیت مجازی روانه بازار و توجه علاقه‌مندان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند.

البته آکیولس نیز در این مدت بیکار نبوده و علاوه بر عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، اخیراً از نمونه اولیه محصولی جدید با اسم رمز Santa Cruz پرده برداشت که قرار است در آینده ای نزدیک و با توسعه بیشتر در اختیار طرفداران به این دنیای بی حد و مرز قرار گیرد.

فیس بوک
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر سابق اپل به استخدام فیس‌بوک درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..