تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یمن از موشک جدید 'قاهر2 M' رونم&

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، یگان موشکی وابسته به ارتش یمن در بیانیه ای اعلام کرد: پس از موفقیت آمیز بودن شلیک سه فروند از موشک بالستیک میان برد قاهر2 M در هدف قرار دادن پایگاه ملک خالد عربستان در منطقه عسیر در جنوب غرب این کشور، به صورت رسمی از این موشک رونمایی شده است.
این موشک بالستیک دارای مشخصاتی با برد 400 کیلومتر، وزن کلاهک 350 کیلومتر و میزان دقت در هدف گذاری بین پنج تا 10 متر است.
در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است: ساخت این موشک درچارچوب تلاش برای افزایش توان موشکی ارتش و برای دفع حملات دشمن و حفظ وحدت و استقلال یمن صورت گرفته است.
ائتلاف تحت رهبری عربستان از ششم فروردین ماه 94، برای بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت، حملات گسترده ای را به یمن آغاز کردند که نه تنها طی سه سال گذشته نتوانسته اند به هدف خود برای ممانعت از قدرت گرفتن انصارالله یمن دست یابند، بلکه زمینه توانمند سازی بیشتر و خودکفایی نظامی ارتش یمن را فراهم کرده اند.
شبس **9363**3404** مترجم: محمد تدو**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یمن از موشک جدید 'قاهر2 M' رونم&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..