تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: پیش از شروع ماه مبارک رمضان با ترامپ دیدار خواهم کرد

به گزارش شامگاه سه شنبه خبرگزاری رویترز، عباس در دیدار با شماری از خبرنگاران در محل اقامت خود در منطقه بحر المیت اردن ادامه داد: پیش از ورود من یک هیات فلسطینی برای انجام گفت و گو درخصوص مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی به آمریکا می روند، چرا که مسئولان آمریکایی سوالات زیادی در ذهن دارند و ما با جزئیات به آنها پاسخ می دهیم.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: با 'جیسون گرینبلات' فرستاده ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه دیدار کردم و ما به تماس های خود با دولت آمریکا همچنان ادامه می دهیم.
وی ضمن بیان این که موضع تشکیلات خودگردان فلسطین درخصوص تشکیل دو دولت مستقل از بیست سال گذشته، کاملا مشخص است، افزود: ما خواهان تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی در مرزهای سال 67 و با مرکزیت قدس شریف هستیم.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به این که فردا « جهارشنبه » در کنفرانس سران اتحادیه عرب در بحر المیت سخنرانی خواهد کرد، افزود: ما همچنان به طرح کشورهای عربی پایبند هستیم و این طرح به صورت کامل به اجرا درخواهد آمد و اسرائیل از سرزمین هایی که اشغال کرده عقب نشینی می کند و آنگاه کشورهای عربی و اسلامی این رژیم را به رسمیت خواهند شناخت.
راه حل موسوم به تشکیل 2 کشور پس از شکست اعراب در جنگ سال 1967با رژیم صهیونیستی مطرح شد و مبتنی بر تشکیل 2 کشور فلسطین و 'اسرائیل' در کنار یکدیگر است.
قطعنامه 242 شورای امنیت سازمان ملل متحد در نوامبر 1967،به راه حل تشکیل 2 دولت، ساختاری حقوقی داد.
شبس **9363*1488*مترجم: محمد تدو*انتشار دهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: پیش از شروع ماه مبارک رمضان با ترامپ دیدار خواهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..