تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات درمانی به بیش از 1800 زائر و مسافر نوروزی

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا بهرامی به تشریح عملکرد معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم از 25 اسفندماه تا هشتم فروردین پرداخت و اظهار کرد: در مدت اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 19 فقره حادثه به این جمعیت اعلام‌شده که طی آن با تلاش و سرعت عمل امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان قم 36 نفر در تصادفات جاده‌ای رهاسازی شده‌اند.
وی ادامه داد: در این مدت 9 نفر نیز توسط آمبولانس‌های هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به استقرار بیش از 90 پزشک، پرستار و امدادگر در 22 پایگاه ثابت، سیار و امداد هوایی در سطح استان قم، ابراز کرد: بیش از یک هزار و 800 زائر و مسافر نوروزی با حضور در این اکیپ‌ها از خدمات درمانی آن استفاده کرده‌اند.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان رسیدن نیروهای هلال‌احمر به افراد آسیب‌دیده در حوادث جاده‌ای 3 دقیقه و 14 ثانیه است.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات درمانی به بیش از 1800 زائر و مسافر نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..