تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی پنجشنبه به گیلان می‌رود

به گزارش مهر، محمدعلی نجفی گفت: رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و معاونان پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه به استان گیلان سفر می کند.

او با اشاره به اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد، گفت : برای اجرای این طرح ها در مجموع دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه از این میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت: دو پست اسکله بندر کاسپین در منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی، سه کارخانه بزرگ تولید چوب و ورق آلات ام دی اف و اچ دی اف ، سه طرح کشاورزی و چند طرح بهداشت و درمانی از جمله طرح هایی است که در سفر ریاست جمهوری به گیلان به بهره برداری می رسد.

او همچنین گفت: با افتتاح این طرح ها برای بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

همچنین استاندار پیش از این در بازدید از بیمارستان‌های حشمت، شفا و رازی این شهر با عیادت از بیماران گفت: در سفر رئیس جمهور به گیلان امکانات ویژه‌ای از طریق بخش خصوصی و دولتی برای بخش‌های بیمارستانی استان فراهم شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

او بر تسریع در احداث اورژانس بیمارستان‌های رازی و حشمت در شهر رشت تأکید کرد و گفت: امسال امیدواریم با تقویت اعتبارات شاهد بهره‌برداری ار بخش‌های اورژانس بیمارستان‌های مذکور با وضعیت قابل قبولی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی پنجشنبه به گیلان می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..