تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانسون: ادعای ترامپ درباره شنود مکالماتش به رابطه واشنگتن و لندن آسیب نزده است

به گزارش ایرنا، بوریس جانسون روز سه شنبه بیان داشت: ادعای دونالد ترامپ به رابطه «طولانی» و «ویژه» انگلیس و آمریکا آسیبی نزده است.
وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: آسیبی که اظهارات ترامپ وارد ساخته مانند آسیب زدن پشه به کرگدن و یا فیل است.
وی افزود: این اظهارات به رابطه استوار ما که بسیار حائز اهمیت است، آسیبی نمی زند.
وزیر خارجه انگلیس در همین حال ادعای شنود مکالمات تلفنی دونالد ترامپ از سوی ستاد ارتباطات دولت انگلیس (جی سی اچ کیو) در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را «احمقانه و مضحک» خواند.
پیش از این دستگاه جاسوسی 'ستاد ارتباطات دولت انگلیس' (جی سی اچ کیو) در بیانیه‌ای با رد ادعای شنود مکالمات دونالد ترامپ در دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این ادعا را 'مهمل و مضحک ' خوانده بود.
«ستاد ارتباطات دولت انگلیس»، که معمولاً از اظهارنظر درباره مسائل اطلاعاتی با هدف تکذیب گزارش‌های رسانه‌ای خودداری می‌کند، با انتشار بیانیه یاد شده عملا سنت‌شکنی کرد.
ستاد ارتباطات دولت انگلیس با بیش از 6 هزار نیرو، معادل سازمان امنیت ملی آمریکا است و مقر اصلی آن در یک‌صد مایلی شهر لندن در منطقه 'دونات' شهر چلتنهام واقع‌شده است.
این سازمان که مسوول عملیات جاسوسی سیگنال، عملیات نظامی و حفاظت اطلاعات است، تحت نظارت کمیته اطلاعات مشترک انگلیس بوده و به شکل موازی با دستگاه امنیت داخلی 'ام آی 5' و دستگاه ضد جاسوسی ' ام آی 6' و سازمان اطلاعات مخفی انگلیس فعالیت می کند.
اروپام**5**ن**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانسون: ادعای ترامپ درباره شنود مکالماتش به رابطه واشنگتن و لندن آسیب نزده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..