تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۳۸هزارروز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فریدون سیدمصطفوی در جریان بازدید از روند اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهارداشت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند.

وی با اشاره به آمار پذیرش ستاد اسکان استان گفت: این تعداد شامل ۱۵هزار و ۳۴۵ نفر و در قالب ۴هزار و ۲۶۳ خانواده بود که مدارس استان پذیرش و اسکان داده شدند.

سید مصطفوی با بیان اینکه شهرستان های مهاباد، ارومیه، ماکو و خوی تاکنون بیشترین میزان مسافران نوروزی را پذیرا بودند افزود:امسال یکهزار کلاس درس در ۱۰۰ مدرسه و در ۱۷ شهرستان آماده میزبانی از فرهنگیان است.

وی اظهارداشت: پذیرش مهمانان فرهنگی در شهرستان مهاباد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است وعملکرد ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد مطلوب و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۳۸هزارروز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..