تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصادمقاومتی زمانی سالم می شود که به تولید داخلی بپردازد/امسال باید با تحول در فرهنگ، به تولید داخلی کافی رسید

ساعت: 14:40 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072262

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اقتصادمقاومتی زمانی سالم می شود که به تولید بپردازد، اقتصادی که به تولید باکیفیت داخلی و مبتکرانه تکیه نداشته باشد، قطعا موفق نخواهد بود، اگر مسئله تولید به معنای واقعی حل شود مشکلات اشتغال هم به خودی خود حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حجت الاسلام زاهدی پور »امروز در گفت و گو با شمیم ماهنشان اظهار داشت: همان طور که رهبر انقلاب در بیانات خود تبیین نمودند ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی و سیاسی در نبود اقتصاد مقاوم است اقتصادی که با چالش هایی که پیشرو داریم باید بتواند مقاومت کرده و نیازهای اقتصادی مردم و به طب  فرهنگ مقاوم را داشته باشد

وی افزود: اگرچه فرهنگ زیربنا است اما اقتصاد بدنه این نظام است و فرهنگ سالم هم بدون بدنه سالم نمی تواند عرض اندام و ابراز وجود کند

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: آسیب شناسی که رهبر انقلاب در مورد اقتصاد فرمودند مولفه های مختلفی دارد، اقتصاد مقاومتی باید سالم باشد و نمی تواند ملازم با فساد باشد .

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید درون بین و تکیه بر نیروها و قواهای داخلی و استعداد های داخلی داشته باشد و در آن تبییز و بی عدالتی نباشد بلکه اقتصادی مقاوم خواهد بود که عدالت محور باشد.

وی افزود: واردات بی رویه ، نبود کارگاههای تولیدی و تعطیلی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی که منجر به بیکاری و عدم اشتغال شده و جلوگیری و عدم حمایت از تولید های باکیفیت داخلی زمینه بیکاری را فراهم کرده که این خود عدم اشتغال شده و زمینه های بیکاری را در جامعه فراهم کرده است، و همین بیکاریها  آسیب های اجتماعی فراوانی رو به بار می آورد و در جامعه تاثیرهای بدی دارد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: هم مردم و هم مسئولین باید بر اساسی تبیین ها و بیانات رهبر انقلاب برنامه ریزی کنند و در راستای تحقق انتظارات ایشان تلاش کنند چرا که فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه پیشرفت راه کشور است.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به تحول سال به موضوعات مربوط به تحول انسان در پی طبیعت بشر پرداخت و اظهار داشت:  اگر طبیعت متحول می شود، ما باید بیشتر متحول شویم.

وی در ارتباط با شعار سال افزود: در رابطه با شعار سال باید فرهنگ سازی شود.ما هنوز به اندازه کافی فرهنگ تولید نداریم، نفت و سرمایه های خام دیگر ما را تنبل و مصرف گرا کرده است، هنوز رویاهای ما بر اساس خوردن بدون زحمت است.دعای مادران  ما برای فرزندانشان خوردن بدون انجام کار است.مسئولان ما هم با این فرهنگ زندگی می کنند.

امام جمعه  شهرستان ماهنشان گفت؛ بسیاری از اختلاس ها ریشه در فرهنگ مصرف گرایی و تنبلی صورت می گیرد، پس امسال باید با تحول در فرهنگ، به تولید داخلی کافی برسیم.نتیجه قهری تولید اشتغال است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصادمقاومتی زمانی سالم می شود که به تولید داخلی بپردازد/امسال باید با تحول در فرهنگ، به تولید داخلی کافی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..