تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی به 1100 حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ مشارکت ۳۱۰نفر در طرح نوروزی امداد و نجات

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072225

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سالجاری ۶۱ حادثه در جاده های زنجان رخ داده که به هزار و ۱۰0 حادثه دیده توسط امدادرسانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفتگو با موج رسا، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سالجاری ۶۱ حادثه در جاده های استان زنجان رخ داده است که به یک هزار و ۱۰۰ حادثه دیده توسط هلال احمر امداد رسانی شده است.

وی با بیان اینکه طی این بازه زمانی تعداد مصدومین ۳۵۹  نفر بود، افزود: ۲۶۱ نفر درمان سرپایی شده،۲۵ نفر به مراکز درمانی اعزام و مابقی هم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  طی این بازه زمانی تیم های عملیاتی۱۶۱ تیم بوده و ۵۸۲ نفر در این عملیاتها مشارکت داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه در استان زنجان دو فقره برف و کولاک رخ داد، بیان داشت: طی این بازه زمانی ۲۴ نفر در برف و کولاک در شهرستانهای ابهر و خدابنده اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر استان زنجان  ۳۱۰نفر مشارکت دارند، خاطرنشان کرد:  بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر راهنمایی از مسافران نوروزی در استان زنجان را بر عهده دارند.

این مسئول با اشاره به  مشارکت نوجوانان ۷ تا ۱۳ سال در طرح همیاران، یادآور شد: این طرح ابتکاری در استان زنجان برگزار شده است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی به 1100 حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ مشارکت ۳۱۰نفر در طرح نوروزی امداد و نجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..