تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072299

براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا وزش باد گاها شدید همراه با بارش پراکنده در سطح استان آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور امواجی کم دامنه از سطح استان طی امروز و فردا می باشد که سبب افزایش ابر ، وزش باد گاها شدید همراه با بارش پراکنده در سطح استان می شود و از اواخر هفته جاری با ورور سامانه بارشی شاهد بارش متناوب و گسترده در استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ انتظار می رود از بعد از ظهر جمعه ۱۱ فرودین ماه جاری با تقویت سامانه، بارش ها شدت یافته و بشکل متناوب و گسترده تا اوایل هفته آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..