تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




56 هزار نفر از اقشار مختلف آذربایجان‌شرقی در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند/ کاروان‌ها با بهره‌گیری از فضا پیام‌‌رسان شهدا می‌شوند

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072319

استقبال پرشور مردم آذربایجان از حضور در مناطق عملیاتی؛

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: 56هزار زائر از آذربایجان شرقی از مناطق عملیاتی جنوب و شمال‌غرب در سال 95 بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده در حاشیه سفر خود به مناطق جنوب و در اردوگاه شهید باکری اظهار داشت: راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان و خانواده ها از نزدیک با محل ایثار و جان گذشتگی شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات اخیر خود از راهیان نور به عنوان فناوری نوین برای استخراج فرهنگ دفاع مقدس یاد کردند، افزود: واقعا هم همین گونه است هر کاروان با بهره گیری از این فضا می تواند پیام شهدا را به جامعه انتقال دهد.

گل‌محمدزاده با تاکید به اینکه مطالبات رهبر فرزانه انقلاب مهم‌ترین مساله در برگزاری این اردوهاست، بیان کرد: کمیته‌های ستاد راهیان نور آذربایجان‌شرقی در طول سال فعال بوده و هر ماه جلسات مختلفی برای تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی و محتوایی دارد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه یادآور شد: همه تلاش این ستاد برای اجرای بهتر اردوهاست تا بتوانیم بازتاب دهنده احساس زائران و توجه آن ها به این مناطق باشیم که اغلب حس و حال زائران را می توان در دلنوشته های آن دید که باید به این نکته مهم توجه شود.

گل‌محمدزاده در بخش دیگر صحبت‌های خود با بیان اینکه 56هزار زائر از آذربایجان شرقی از مناطق عملیاتی جنوب و شمال‌غرب در سال 95 بازدید کردند، ابراز امیدواری کرد این آمار در سال جدید افزایش یابد.

وی بیان کرد: سال گذشته در مرحله نخست اردوهای راهیان نور استان از 25 فروردین، هشت هزار زائر و در مرحله دوم از 10مهرماه تا آغاز اردوهای جنوب، 23هزار زائر از دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان و اقشار مختلف از منطقه شمال‌غرب بازدید کردند.

گل‌محمدزاده خاطرنشان ساخت: اردوهای راهیان نور استان هم از جنوب، از یکم اسفند با اعزام دانش‌آموزان آغاز شد که پس از آن هم از 15اسفند به مدت 10 روز دانشجویان از این مناطق بازدید و در برنامه‌های فرهنگی آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: پس از پایان اردوهای دانش آموزی و دانشجویی نیز از 25اسفند اردوهای نخبگان، پیشکسوتان و محلات آغاز شده که تا 15فروردین 96 ادامه خواهد داشت و نکته مهم این بازه زمانی حضور خانوادگی مردم در مناطق است که باید این بعد از راهیان نور تقویت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «56 هزار نفر از اقشار مختلف آذربایجان‌شرقی در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند/ کاروان‌ها با بهره‌گیری از فضا پیام‌‌رسان شهدا می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..