تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از زمان آغاز طرح نوروزی 52 عملیات امدادی انجام داده‌ایم/ 47 هزار نفر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سعید کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از بدو اجرای طرح نوروزی (25 اسفند 95 تا پایان روز ششم فروردین سال جاری) نجاتگران مستقر در پایگاه‌های ثابت و سیار و موقت جمعیت هلال احمر استان در محورهای مواصلاتی با انجام 52 عملیات امدادی به بیش از 3 هزار نفر در روزهای بارش برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند، ابراز داشت: ضمن مداوای سرپایی 17 تن از زخمی‌های تصادفات و انواع حوادث، 37 تن از مصدومان و مجروحان حوادث را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال داده‌‌اند.

وی ادامه داد: در روزهای برفی همچنین نجاتگران هلال احمر ضمن توزیع 62 بسته غذایی در میان مسافران گرفتار در برف و کولاک، 15 تن را در پایگاه‌های امداد جاده‌ای اسکان داده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه در این مدت نجاتگران هلال احمر 4 فقره عملیات رهاسازی ‌افراد گیر کرده در میان آهن پاره‌ها را داشته‌اند که توسط خودروی نجات رهاسازی این کار را انجام داده‌اند، تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای واژگونی خودروها درصد بالایی از سوانح را رقم می‌زند که لازم است رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام  و از رانندگی  با حالت خواب آلودگی اجتناب کنند.

وی خاطرنشان ساخت: میانگین زمان حضور نجاتگران هلال احمر در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع به پایگاه تا حضور در صحنه به کمتر از 9 دقیقه کاهش یافته است.

کنعانی در ادامه به تشریح عملکرد  معاونت جوانان هلال احمر آذربایجان‌شرقی در هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی 96 پرداخت و عنوان کرد: در این مدت بیش از 47 هزار نفر  به پست‌های نوروزی هلال احمر مراجعه کرده و از خدمات متنوع  و رایگان  آن از قبیل تست فشار و قند خون، فضای دوست‌دار کودک و نوجوان، برخوردار شده‌اند.

وی بیان داشت: در این مدت بالغ بر 83 هزار محصولات فرهنگی از قبیل ( نقشه، بروشور، سی‌دی، پیام هلال، سایر محصولات ) در میان مسافران توزیع شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت احتیاط در رانندگی، متذکر شد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با خط تلفن اضطراری 112 به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان عزیز بوده و مسافران در صورت مواجه با حوادث مراتب را از طریق تماس با 112 می‌توانند به اطلاع عوامل امدادی هلال احمر برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از زمان آغاز طرح نوروزی 52 عملیات امدادی انجام داده‌ایم/ 47 هزار نفر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..