تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش خروجی سد زاینده‌رود از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،خروجی سد زاینده‌رود از نخستین ساعات بامداد فردا برای ادامه کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان اتفزایش می یابد.

 

 معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: قرار است آب زاینده‌رود حدود دو ماه و تا اواسط خرداد برای آبیاری مرحله دوم کشت کشاورزان شرق اصفهان جاری باشد.

 

بصیر پور افزود : با تصمیم کمیته پنج نفره  آب  زاینده رود  برای آبیاری باغ‌های غرب اصفهان  هم رهاسازی خواهد شد.

 

وی گفت : در دو سال اخیر استان اصفهان به لحاظ وضع بارش‌ها در رتبه چهارم خشکسالی در میان استان‌های کشور قرار گرفت که این موضوع تأمین آب برای کشاورزان استان اصفهان را دشوارتر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش خروجی سد زاینده‌رود از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..