تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجاره خانه کاهش می یابد؟

به گزارش افکارنیوز،

اصغر سلیمی در مصاحبه ای درباره وضعیت نرخ مسکن در کشور ،گفت: نباید اجازه داد نرخ مسکن و اجاره بهای خانه ها در شرایطی افزایش یابد که مستاجرها تحت فشار های اقتصادی قرار بگیرند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه اجاره بها مسکن با در آمد شهروندان همخوانی ندارد،تصریح کرد: اتحادیه املاک با نظارت ویژه نرخ مسکن و اجاره بهای خانه ها را به تعادل برساند.

وی ادامه داد: دولت و اتحادیه املاک باید تلاش کنند نرخی برای خرید مسکن و اجاره بهای خانه ها تعیین کنند تا  شهروندان بتواند بر طبق درامدهای اقتصادی شان بدون تحمیل فشارهای اقتصادی مسکن مورد نظرش را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس،یادآورشد:مسکن  موضوع اولیه تشکیل خانواده در هر فرهنگی به شمار می آید؛بنابراین اگر قصد داریم شاهد افزایش سنت حسنه ازدواج باشیم باید در گام نخست فکری به حال وضعیت مسکن جوانان در کشور بکنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجاره خانه کاهش می یابد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..