تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی پوتین با روحانی برای فروش هواپیمای مسافربری به ایران

رایزنی پوتین با روحانی برای فروش هواپیمای مسافربری به ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت در جریان دیدار با حسن روحانی همتای ایرانی خود در مسکو درباره فروش هواپیمای مسافربری "سوخو سوپرجت 100" به ایران با وی رایزنی کرده است.

سوخو سوپرجت 100 یک هواپیمای مسافربری دو موتوره ساخت شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه است که می تواند حداکثر 98 مسافر را تا مسافت 2700 مایل جابجا کند. قیمت هر فروند از این هواپیما با پیکره بندی اصلی حدود 36 میلیون دلار است. 

رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با روحانی به خبرنگاران گفت مسکو فروش هواپیمای مسافربری سوخو سوپرجت 100 و تعدادی بالگرد اورژانس به ایران را در راستای تعامل تجاری دو طرف در دستور کار دارد.

الکساندر نواک رئیس کمیسیون تجاری و همکاری های اقتصادی روسیه و ایران ماه گذشته اعلام کرد ایران برای خرید 12 فروند هواپیمای مسافربری سوخو سوپرجت 100 از روسیه ابراز تمایل کرده است.

حسن روحانی امروز سه شنبه در راس یک هیات بلندپایه برای دیدار با مقامات ارشد روسیه وارد مسکو شد.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی پوتین با روحانی برای فروش هواپیمای مسافربری به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..