تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبح های کفن پوشی که مردم پایتخت را سرکیسه می کردند، چگونه تار و مار شدند؟

شبح های کفن پوشی که مردم پایتخت را سرکیسه می کردند، چگونه تار و مار شدند؟

وی نوشته است: از دزدان و آدم‌لخت‌کن‌های ساکن خندق‌ها دسته‌ای هم جماعت کفن‌دزدها بودند که روزها در قبرستانها گردش کرده قبور مرده‌های تازه را نشان می‌گذاردند و شبها کفنهایشان را می‌بردند.

پس از آن کفن‌دزدها از بس مورد طعن و لعن مردم و منبری‌ها واقع شدند، کفن‌پوشی را بجای کفن دزدی برگزیدند و آن نیز بدین صورت بود که شب‌ها چیز سفیدی مانند کفن به سر تا پا کشیده در گورها و گودالهای معابر و قبرستانها، مانند قبرستان "سر قبر آقا" که محل عبور و مسیر مردم محلات جنوب شهر، امثال گذر حاج غلامعلی و گذر صابون‌پزخانه و کوچه سیاه‌ها و مثل آن بود مخفی می شدندو تا راهگذری نزدیک می‌شد برخاسته بی‌حرکت در برابرش قرار می‌گرفتند و در همان ترس و هراس وی بود که بر او آویخته جیبش را خالی کرده جامه‌هایش را به غارت می‌بردند.

این کفن‌پوشی چنان ولوله و وحشتی در دل مردم شهر افکند که از مغرب به بعد کمتر کسی بیرون از خانه و در کوچه و معبر پدیدار می‌گردید، در آن حد که حتی مأموران حفاظتی نیز از برخورد و مأموریت مقابله با آنها شانه خالی می‌کردند.

بعضی از مردم هم طبق عقیده خرافی، ایشان را مرده‌های جان‌به سری تصور می‌کردند که دچار عذاب الهی گشته گور بگور شده‌اند.

سرانجام چند تن از دزدان «شب‌رو» گردن کلفت‌تر و خطرناکتر از خودشان به مقابله برخاسته و آنها را برانداختند.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبح های کفن پوشی که مردم پایتخت را سرکیسه می کردند، چگونه تار و مار شدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..