تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




35 هزار گردشگر و زائر از اماکن مقدس و تاریخی شهر داورزن دیدن کردند

رضا فلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 65 هزار زائر و مسافر توسط ستاد اسکان این شهرستان در 60 کلاس درس و 30 منزل مسکونی اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: حدود 40 درصد از زئران و مسافران نوروزی برای رسیدن به شهر مشهد از این شهرستان عبور کرده اند.
وی گفت: برپایی تورهای گردشگری، برگزاری مسابقات آفرود با موتورسیکلت و خودرو و طبیعت گردی از جمله برنامه هایی است که نوروز امسال برای رفاه حال زائران و گردشگران در این شهرستان اجرا می شود.
فلاحی با اشاره به بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی این شهرستان در روستای مزینان افزود: با بهره برداری از این اقامتگاه بوم گردی زمینه افزایش اقامتگاه های بوم گردی در داورزن فراهم شد.
وی اظهار کرد: در صورت وجود متقاضی و سرمایه گذار در شهرستان برای ایجاد اقامتگاه و طرح های بوم گردی، بخشی از اعتبارات و تسهیلات سایر بخش ها به بخش گردشگری اختصاص می یابد.
وی با بیان اینکه شهرستان داورزن در مسیر جاده بین المللی شاهرود - سبزوار - مشهد قرار دارد، گفت: از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انتظار می رود نسبت به تقویت ظرفیت های گردشگری این شهرستان تلاش بیشتری کنند.
فرماندار داورزن افزود: ایام نوروز و تابستان فرصت مناسبی است تا اقتصاد گردشگری شهرستان بیش از پیش فعال شود و مورد توجه قرار گیرد که این امر زمینه اشتغال جوانان این خطه را فراهم می کند.
شهرستان داورزن دارای 65 اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران است که از این تعداد 30 اثر از جمله آتشکده آذر برزین مهر، کاروانسراهای تاریخی مهر و مزینان، کویر مزینان، روستای تاریخی مزینان، منزل کودکی و محل تولد دکتر علی شریعتی، دژ سربداران واقع در روستای تاریخی باشتین و کویر رضا آباد میزبان گردشگران است.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «35 هزار گردشگر و زائر از اماکن مقدس و تاریخی شهر داورزن دیدن کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..