تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت فرهنگ سازی برای نریختن زباله در حاشیه جاده های اصلی

رحمان حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سازمان در جلوگیری از آسیب به محیط‌ زیست همیشه پیشقدم بوده است گفت: نوروز هر سال برنامه ‌هایی در زمینه فرهنگ ‌سازی و تنویر افکار عمومی برای حفظ محیط ‌زیست و نریختن زباله در مناطق گردشگری اجرا می‌شود.
وی افزود: در 13 فروردین سال جاری نیز به مناسبت روز طبیعت، مامورین شهرداری، هلال احمر، اعضای سازمان مردم نهاد حامی محیط زیست 'پازن' و نهادهای مردمی با استقرار در مناطق گردشگری شهرستان و ارائه بروشور و کیسه‌ های زباله به مردم، آنان را در نریختن زباله در طبیعت تشویق خواهند کرد.
وی با اشاره به مکان‌ های گردشگری شهرستان از جمله سد تبارک آباد، دره شمخال، دره شارک، دربادام، منطقه امامقلی و رهورد که 13 فروردین هر سال پذیرای دوستداران طبیعت است اظهار کرد: در مسیر سد تبارک آباد کامیون حمل زباله شهرداری مستقر خواهد بود.
حسین زاده گفت: برای جمع آوری زباله در دیگر مناطق نیز هماهنگی لازم با دهیاران انجام شده است.
وی با بیان اینکه پایش مناطق حفاظت‌ شده این شهرستان برای جلوگیری از شکار به ‌صورت دایم در حال انجام است افزود: گشت ثابت در منطقه محافظت ‌شده 'دربادام' و گشت سیار در سایر مناطق طی تعطیلات نوروزی فعال ‌تر از روزهای دیگر در حال انجام ‌وظیفه است.
وی یکی دیگر از اقدامات برنامه ریزی شده با همکاری سازمان مردم‌ نهاد حامی محیط ‌زیست 'پازن' در این شهرستان را پاک ‌سازی 2 طرف جاده قوچان دانست و اظهار کرد: این اقدام مردمی پس از اتمام مسافرت ‌ها و تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت فرهنگ سازی برای نریختن زباله در حاشیه جاده های اصلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..