تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 820 تن پرتقال دولتی به استان اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سلیمان میرزایی افزود : این پرتقال ها از امروز برای تنظیم بازار میوه نوروز با قیمت سه هزار و نهصد تومان به دست مردم می رسد.

وی با اشاره به اینکه از 26 اسفند ماه 95 تاکنون چهار هزار و 200 تن پرتقال دولتی در اصفهان توزیع شده است گفت : 540 تن از این پرتقال ها داخلی و 3 هزار و 660 تن هم پرتقال های وارداتی مصری بوده است.

ورود 820 تن پرتقال دولتی به استان اصفهان
مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: در همین مدت هزار و دویست تن سیب سمیرم هم به قیمت 3 هزار و پانصد تومان در استان توزیع شده است.

سلیمان میرزایی افزود: با توجه به فراوانی میوه در سردخانه های استان  تا 15 فروردین ماه میوه دولتی توزیع می شود و چنانچه قیمت میوه کاهش پیدا نکند این توزیع ادامه خواهد داشت.

ورود 820 تن پرتقال دولتی به استان اصفهان
وی گفت : از امروز میوه دولتی فقط در فروشگاه های کوثر شهرداری اصفهان و تعاونی های روستایی استان توزیع می شود.

گفتنی است امسال مردم از توزیع میوه دولتی و قیمت و کیفیت آن بخصوص پرتقال های وارداتی در استان اصفهان رضایت داشتند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 820 تن پرتقال دولتی به استان اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..