تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران یک گام دیگر برای حضور در جام جهانی روسیه برداشت/ پیشتازی ایرانی ها ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان بر چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با انتشار گزارش کوتاهی نوشت: جمهوری اسلامی ایران  روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی با پیروزی 1-0  برابر چین یک قدم  دیگر برای تایید حضور خود در جام جهانی 2018 روسیه برداشت.

در ادامه این گزارش آمده است، مهدی طارمی تنها گل بازی را فقط چند ثانیه پس از شروع نیمه دوم از فاصله هشت متری از زیر دست دروازه بان چینی زنگ چنگ به ثمر رساند تا تیم کارلوس کیروش پنجمین پیروزی خود را در هفت بازی کسب کند.

ایرانی ها با 17 امتیاز، چهار امتیاز بیشتر از تیم  رده دومی کره جنوبی، به پیشتازی خود در گروهA  ادامه می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران یک گام دیگر برای حضور در جام جهانی روسیه برداشت/ پیشتازی ایرانی ها ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..