تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: به بازیکنانم تبریک می گویم/ چین با چهره متفاوتی در ایران بازی کرد/ اگر اجازه بدهند با قدرت پیش می رویم

سرمربی پرتقالی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد حمایت هواداران و این موضوع که ایا ایران می تواند باز هم به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شود تصریح کرد: 

برد امروز را تقدیم هوادران تیم ملی می کنم که به درخواستم بلی گفتند و ما را در کسب این پیروزی یاری کردند. امیدوارام این پیروزی هدیه خوبی برای هواداران بوده باشد. 

وی در مورد صعود به عنوان تیم نخست به جام جانی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنان منتظر نتیجه بازی ازبکستان و قطر هستیم با در نظر گرفتن نتیجه این بازی همچنان 3 یا 4 تیم شانس صعود به جام جهانی را دارند و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم آن است که به مسیر و روش خود ادامه دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.  

کی روش ادامه داد : برای کسب بهترین نتیجه مقابل ازبکستان تلاش خواهیم کرد. اگر به ما اجازه دهند که تمرینات و برنامه های خودمان را داشته باشیم اردو ها را برگزار میی کنیم. اگر نه مانند همین بازی ها تنها 4 روز پیش از رقابت ها بازیکنان را به اردو دعوت می کنیم و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. بازهم تاکید می کنم اگر اجازه دهند تلاش می کنیم تا با برگزاری اردو بهترین شرایط را ایجاد کنیم. تصمیم گیرنده های فوتبال مشخص هستند و ما باید ببینیم که چه تصمیمی خواهند گرفت.

کی روش ادامه داد : برای کسب بهترین نتیجه مقابل ازبکستان تلاش خواهیم کرد. اگر به ما اجازه دهند که تمرینات و برنامه های خودمان را داشته باشیم اردو ها را برگزار میی کنیم . اگر نه مانند همین بازی ها تنها 4 روز پیش از رقابت ها بازیکنان را به اردو دعوت می کنیم و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم . بازهم تاکید می کنم اگر اجازه دهند تلاش می کنیم تا با برگزاری اردو بهترین شرایط را ایجاد کنیم . تصمیم گیرنده های فوتبال مشخص هستند و ما باید ببینیم که چه تصمیمی خواهند گرفت. 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عامل موفقیت تیم ملی در این سری از مسابقات انتخابی جام جهانی و تفاوت آن با گذشته را این گونه بیان کرد : این موفقیت و کسب پیروزی آسان تر نسبت به گذشته تلفیقی است از مجموعه عوامل در درجه اول همه این افتخار و تحسین برای بازیکنان است در 5 6 سال گذشته با بازیکنان کار می کنیم . ما در طول این زمان دشواری های بسیاری داشتیم و هر بار که پیراهن را بر تن می کنند با دشواری زیادی نسبت به قبل رو به رو بودند. 

وی افزود : تشکر و اعتبار بعدی برای هواداران است که هیچ گاه تیم ملی را تنها نگذاشتند . البته در برخی موارد مسائل واهی بوده است که تلاش کردند وارد هواداران کنند اما هواداران واقعی و دوست داران تیم ملی هیچ گاه تیم ملی را تنها نگذاشتند. 

مسئله بعدی عملکردی است که از تیم ملی شاهد بودیم امروز توانستیم تیمی راببریم که 5 روز پیش توانسته بود کره جنوبی را شکست دهد.

 کی روش ادامه داد :البته برخی نابینا هستند و نمی خواهند موفقیت ها را ببینند . پیروزی در مقابل کره جنوبی ، ازبکستان و چین به هیچ عنوان ساده نیست و در مجموع می توانم بگویم که این دوره از رقابت ها نسبت به گذشته بسیار سخت تر دنبال می شود . ما تنها می توانیم بر آن ها چشم ببندیم و نگاه نکنیم آن ها تصور می کنند که می توانند دروغ بگویند به هواداران واقعی اما این اتفاق هیچ گاه رخ نخواهد داد. 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه و در خصوص حضور وزیر ورزش و معاون ریاست جمهوری در ورزشگاه برای حمایت تیم ملی فوتبال عنوان کرد : بسیار خرسند و خوشحال هستیم برای حضور این مسئولان ارشد در ورزشگاه ف همیشه درب تیم ملی برای حضور این عزیران باز است و ما از حضور شان استقبال می کنیم و بسیارخوشحال می شویم . 

وی در مورد حمایت ها هم گفت:حمایت هایی صورت گرفته و امیدواریم بازهم صورت بگیرد. با این حال این مسائل به من ربطی ندارد و صحبت در این خصوص را به عهده ریاست فدراسیون می گذارم تا تصمیم بگیرد و صحیح نیست که من در مورد این مسائل صحبتی کنم .  

کی روش ادامه داد : ما تنها باید به کارمان ادامه بدهیم مهم تیم است ما توانستیم در بازی ها موقعیت زیادی خلق کنیم و به طور قطع با تمرینات بیشتر می توانیم شاهد گل های بیشتری از بازیکنان باشیم . 

کی روش در پاسخ به این سوال که پس از پرویز دهداری دومین مربی هستید که به جوان گرایی اهمیت می دهید و ایا این روش ادامه دار است یا خیر بیان داشت : در درجه اول کیفیت ، توانمندی و استعداد بازیکنان مهم است نه سن آن ها ، در چند سال گذشته تلاش کردیم بازیکنانی انتخاب کنیم که به درد اهداف میان مدت ، کوتاه مدت و بلند مدت ما بخورند. من در 6 سال گذشته دقیقا تلاش کردم تا همین روش را پیش بگیرم ولی حالا این زمان به پایان رسیده و دیگر نمی توان برنامه هایی را که در ذهن داشتم را اجرا کنم و تمام این مسائل به دلیل حضور برخی از افراد رسانه ها است که هم اکنون در مقابل من نشسته اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: به بازیکنانم تبریک می گویم/ چین با چهره متفاوتی در ایران بازی کرد/ اگر اجازه بدهند با قدرت پیش می رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..