تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت ساخت «شال سرخ»

آخرین وضعیت ساخت «شال سرخ»بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده سینما با اشاره به آخرین وضعیت«شال سرخ» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:این فیلم پس از پشت سر گذاشتن تمام مراحل فنی آماده نمایش و حدود 64 دقیقه شده است که با این زمان‌بندی در برنامه نمایشی هنرو تجربه جا نمی‌گیرد.

وی افزود: با این تفاسیر فکر می‌کنم شاید در آبادان و اهواز اکران‌هایی برای «شال سرخ» در نظر بگیریم.

گفتنی است؛ «شال سرخ» که ملودرامی اجتماعی است، به موضوع اسیدپاشی می‌پردازد. در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا پریشانی، ایوب آزاداندیش، نیلوفر شکوهی‌نیا، صغری عباسی، سیاوش موری، شقایق تنگستانی و عدنان عفراوی حضور دارند. 

برخی عوامل «شال سرخ» عبارتند از: 

تهیه‌کننده: بهروز خوش‌رزم، کارگردان: شهاب وحیدی، نویسندگان: لاله صبوری و محمد شکوهی، تصویربردار: امین رضایی، صدابردار: مهدی یگانه، دستیار کارگردان: مهدی صادقی، مجری طرح: نیما راد، مدیر تولید: هانیه بیاتی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت ساخت «شال سرخ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..