تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال جنسی در خانم ها به دلیل کمبود ویتامین های گروه B

کمبود اسید فولیک تغذیه برای افزایش میل جنسی افزایش میل جنسی

امروزه یکی از دلایل اصلی طلاق بین زوجین، مشکل جنسی در دو طرف است که باید حتما به این موضوع به طور همه جانبه توجه شود. یکی از دلایل مشکلات جنسی به ویژه در بانوان، کمبود ویتامین های گروه B می باشد، که در این مطلب به بررسی این مساله می پردازیم:

◊ کمبود کدام ماده غذایی موجب اختلال جنسی در خانم ها می شود؟

ارتباط زناشویی در زندگی از عناصر اصلی است که برای انسان لازم است و باعث محکم تر شدن زندگی انسان ها می شود.

طبق تحقیقات انجام شده میل جنسی زن و شوهر به فاکتورهای گوناگونی مثل عوامل روانی، سلامتی انسان ها، اصول غذا خوردن صحیح و برخی از داروهای مصرف شده دارد.

مطالعات متعدد نشان داده اند که مواد غذایی مختلف هم می‌توانند بر روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند. بر اساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شده است، کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین های گروه B) تمایل به برقراری رابطه جنسی را کاهش می دهد.

این نکته به ویژه در میان خانم ها مشاهده شده است، زیرا اغلب آنها به میزان کافی ویتامین های گروه B را دریافت نمی کنند.

♦ اسید فولیک که با نام فولات یا ویتامین B9 نیز شناخته می شود در مواد غذایی زیر موجود است:

– حبوبات به ویژه عدس

– سویا

– غلات سبوس دار

– سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج، جعفری، کلم بروکلی، نخود فرنگی و مارچوبه

یکی دیگر از مواد مغذی مهم در افزایش میل جنسی خانم ها، ماده معدنی آهن است. فقر آهن و کم خونی ناشی از آن، خلق و خوی زنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کاهش تمایلات جنسی آن ها می شود. جگر و انواع گوشت ها به ویژه گوشت قرمز، حبوبات، سبزیجات سبز و زرده تخم مرغ منابع غنی آهن به شمار می روند.

لینک مرتبط: مشکل جنسی اغلب خانم ها

ارسال شده در 8 فروردین 1396 توسط خانم مطلبی با موضوع جنسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال جنسی در خانم ها به دلیل کمبود ویتامین های گروه B»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..