تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باور عجیب جان‌اف‌کندی درباره مرگ هیتلر +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سندی که به تازگی منتشر شده است نظر عجیب جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را درباره مرگ هیتلر بازگو می کند. بنا به آنچه کندی در دفتر خاطرات روزانه خود درباره مرگ هیتلر نوشته وی باور داشت که هیتلر خودکشی نکرده  و در جایی پنهان شده و هنوز زنده است. باور عجیب جان‌اف‌کندی درباره مرگ هیتلر +تصاویر  باور عجیب جان اف کندی درباره مرگ هیتلر + تصاویر 
کندی این خاطرات روزانه را در سال 1945 و در سن 28 سالگی زمانی که به عنوان خبرنگار روزنامه هرست به اروپای جنگ زده  سفر کرد نوشته بود.

این روزنامه نگار جوان که در سال 1960 به عنوان رئیس جمهور آمریکا برگزیده شد در خصوص رهبر نازی ها نوشت : " روی دیوار اتاقی که گفته می شود هیتلر در آنجا مرده است آثار سوختگی دیده می شود. هیچ مدرک کاملی نیز وجود ندارد که جنازه پیدا شده متعلق به هیتلر باشد. روس ها نیز درباره اینکه هیتلر مرده باشد شک دارند. "

باور عجیب جان اف کندی درباره مرگ هیتلر + تصاویر  باور عجیب جان اف کندی درباره مرگ هیتلر + تصاویر
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باور عجیب جان‌اف‌کندی درباره مرگ هیتلر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..