تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۷۰ داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستا خمام نام نویسی کردند

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1071944

۳۷۰ نفر داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا خمام شده‌اند که از این تعداد داوطلب ۲۳ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر که ۲ نفر زن هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خوبان؛ مهلت مقرر ثبت نام از داوطلبان رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  پایان رسید.

بر این اساس ۳۷۰ نفر داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا خمام شده‌اند که از این تعداد داوطلب ۲۳ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر که ۲ نفر زن هستند، همچنن ۳۴۷ نفر برای عضویت در شورای اسلامی روستا ثبت نام نمودند که ۵۴ نفر از آنها زنان روستایی بودند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۷۰ داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستا خمام نام نویسی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..