تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سال 96 نشان دهنده دغدغه رهبری در حل مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ آیت الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: فرارسیدن سال نو که همراه شده است با ایام میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) را تبریک عرض می کنم و برای همه ملت شریف ایران خصوصا هم استانی های عزیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون  و برای رهبر عظیم الشان انقلاب آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر باعزت از درگاه منان خواستارم.

وی افزود: بی شک سخنان گهر بار و ارزشمند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امسال هم مانند سال های گذشته چراغ راه مسئولان،مدیران و عموم مردم ایران بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: مسائل مهمی در پیام نوروزی مقام معظم رهبری دیده و شنیده شد که به حول قوه الهی راهگشای رفع مشکلات کشور خواهد بود.

آیت الله مهمان نواز در ادامه بیان داشت: آنچه در دل این پیام نوروزی بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است نام گذاری سال 96 به شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال بود.

وی تصریح کرد: تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سال 96 نشان دهنده و بیانگر مطالب مهمی که نشان می دهد دغدغه حضرت آقا در مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبری ، افزود: رهبری در بخشی از پیام خود فرمودند ملت ایران در سال 95 با وجود مشکلات اقتصادی که کشور دوچار بود ،از جهت پایبندی به ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود، خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: آقا فرمودند اقتصاد اولویت اول کشور است ،توجه کنید اولویت اول دشمن هم اقتصاد است و دشمن بدنبال ضربه زدن اقتصادی به ملت ایران است و با این کار می خواهد مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دلسرد کند،دشمن می خواهد وانمود کند مشکلات اقتصادی ناشی از عدم موفقیت نظام اسلامی است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکید فراوان و مکرر مقام معظم رهبری چه در سال 95 و چه در سال جدید و پیام نوروزی ایشان راجب مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اهمیت بسیار بالای مسائل اقتصادی را می رساند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم مسئولان و مدیران کشور به طور جدی در فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند و در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و قطع واردات از خارج عملا به فرمایشات گوهر بار و شعار سال 96 که حضرت آقا جامع عمل پوشانده  حرکت و در تحقق شعار سال اقدام جدی به عمل آورند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سال 96 نشان دهنده دغدغه رهبری در حل مشکلات معیشتی مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..