تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل هولناک زن جوان در کاشمر

ساعت: 17:24 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072322

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: شب گذشته مادر جوانی در کاشمر با ضربات متعدد چاقو پسر 16 ساله اش به قتل رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر در گفتگو با کاشمربصیر از قتل هولناک زن جوان در این شهرستان خبر داد.

وی در این زمینه گفت: ساعت 11 شب گذشته یک مورد قتل در خیابان نیلوفر شمالی واقع در انتهای خیابان قائم کاشمر به مرکز پلیس110 اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری 11 و آگاهی به محل اعزام شدند.

باقری افزود: مأموران اعزامی در بدو ورود به محل جنایت با صحنه دلخراش زن آغشته به خون که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری11 در همان دقایق اولیه تحقیقات خود را آغاز و با انجام کار پلیسی به پسر 16 ساله مقتول به عنوان متهم و مظنون اصلی مشکوک شده و وی را بازداشت و مورد بازجویی قرار دادند.

باقری خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر این جنایت بود اما با انجام بازجویی به قتل مادر 36 ساله خود به وسیله چاقو اعتراف کرد.

وی ادامه داد: انگیزه قاتل از انجام این جنایت توسط پلیس در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل هولناک زن جوان در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..