تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات خانواده 7نفره گرفتار در برف +تصاویر

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072055

به همت هلال احمر املش خانواده ۷ نفره گرفتار در برف نجات یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکرم پاکزاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار املش ما از نجات خانواده ۷نفره گرفتار در برف مسیر کوهستانی خصیب دشت به تماجان خبر داد و گفت: درخواست نجات از طریق ندای ۱۱۲ و eocc جمعیت هلال احمر بود که نیروهای امدادی اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این عملیات نجات که ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شب گذشته رخ داد ، ۲ مرد، ۲زن و ۳ کودک پس از نجات به پایگاه امداد کوهستان انتقال و اسکان داده شدند و پس از تجدید قوا با راهنمایی امدادگران ادامه مسیر دادند.

گفتنی است بارش برف بهاری در دومین روز از سال جدید نقاط بالادست شهرستان املش را سفید پوش نموده بود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات خانواده 7نفره گرفتار در برف +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..