تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرز میزبان نخستین رالی فرهنگی، ورزشی و مذهبی راهیان نور غرب کشور

اردشیر درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرکت اتومبیلرانان بیش از هشت استان و همراهی 30دستگاه موتورسیکلت سنگین در طول مسیر اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست که به منظور بزرگداشت یاد و مقام شهیدان سرفراز و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در میان قشر جوان، تصمیم به برگزاری این مسابقات همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) گرفته شد.
وی ایجاد فضای تفریحی - رقابتی سالم بین خانواده ها، مشارکت در کار گروهی، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین را از دیگر دلایل برگزاری این رالی عنوان کرد.
درویشی گفت:‌ به منظور گسترش ورزش های همگانی و فراهم کردن زمینه های حضور علاقه مندان و آحاد مردم تسهیلات و تخفیف های ویژه برای کارمندان دولت در نظر گرفته شده است؛ مسن ترین، جوان ترین و قهرمانان کشور می توانند به صورت رایگان در این رالی بزرگ شرکت کنند.
وی ادامه داد: ادای احترام به شهدا، بازدید از موزه دفاع مقدس، موزه جنگ، منطقه مرصاد، پادگان ابوذر، منطقه عملیاتی بازی دراز، روایتگری و سخنرانی، اهدای بسته های فرهنگی و جوایز ویژه به شرکت کنندگان و آئین بزرگداشت عید سعید مبعث از برنامه های این رالی است.
وی با اشاره به برگزاری رالی در دو کلاس آقایان و خانوادگی گفت: شروع رالی در ایستگاه البرز - کرج - مهرشهر - بلوار دانش مجتمع فرهنگی- تجاری پرشین و پایان آن در کرمانشاه - گیلانغرب - منطقه عملیاتی بازی دراز خواهد بود.
7414/1535**وحیده عسگری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرز میزبان نخستین رالی فرهنگی، ورزشی و مذهبی راهیان نور غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..