تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام جهانی 2018 ؛ کره جنوبی به سختی از سد سوریه گذشت

به گزارش ایرنا؛ رقیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه نخست این رقابت ها بدنبال شکست غیر منتظره مقابل چین که در هفته ششم این مسابقات رقم خورد،امروز (سه شنبه) با تمام قوا از حیثیت فوتبال خود دفاع و تیم سوریه را هرچند به سختی به نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت.
در این دیدار که در ورزشگاه جام جهانی سئول مرکز کره جنوبی برگزار شد، شاگردان اولی اشتیلکه باگل زود هنگام خود که در دقیقه 4 به ثمر رسید برابر تیم سوریه به پیروزی رسیدند و فاصله خود را با تیم ملی کشورمان کمتر کردند.
هونگ زئونگ هو تنها گلزن این دیدار بود و تیمش را همچنان به صعود از گروه نخست به عنوان تیم اول یا دوم امیدوار نگاه داشت.
در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ایران هم اکنون در ورزشگاه آزادی از تیم ملی چین پذیرایی می کند، این دیدار درنیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
در آخرین دیدار هفته هفتم این گروه، تیم ازبکستان تا ساعتی دیگر میزبان تیم ملی قطر است.
جدول رده بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 :
1-ایران/6 بازی/14 امتیاز
2-کره جنوبی/7 بازی/13 امتیاز
3- ازبکستان/6 بازی/9 امتیاز
4- سوریه/7 بازی/8 امتیاز
5- چین/6 بازی/ 5 امتیاز
6- قطر/6 بازی/ 4 امتیاز
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی.**9144** 1701
خبرنگار:سعید قهرمانی* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام جهانی 2018 ؛ کره جنوبی به سختی از سد سوریه گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..