تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاذبه توریستی با وجود الاغ هایی وحشی در شهر!+تصاویر

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 / 03 / 2017 مشاهده : 11 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

در بخش قدیمی جاده 66 در ایالت آریزونا، اوتمان پر از الاغ های وحشی است. این شهر با ظاهر وسترن قدیمی خود با الاغ هایی که در شهر پرسه می زنند، یک مکانن لذتبخش و یک جاذبه توریستی بوده است. 

جاذبه توریستی

جاذبه توریستی , می توان با تکه های یونجه که به راحتی در شهر در دسترس هستند با دست به الاغ ها غذا داد. اگرچه آن ها به آرامی با گردشگران رفتار می کنند، بااین حال هنوز علائمی در شهر وجود دارد که از مردم می خواهد احتیاط کنند.

این الاغ های وحشی از نسل الاغ هایی هستند که در اواخر دهه 1800 وقتی در معادن بی استفاده شدند به اینجا آورده شدند. آن ها توسط کارگران معدن برای حمل لوازم ضروری از جمله سنگ و فلزات در آن روزها استفاده می شدند
و اکنون که آن روزگار به سر رسیده آنچه باقی مانده الاغ ها هستند.
هرروز صبح الاغ ها به دنبال غذا و خوشامد به گردشگران در شهر پرسه می زنند.

جاذبه توریستی

الاغ های وحشی

غذای آن ها در تقریبا همه مغازه ها و فروشگاه ها موجود است.

آن ها این غذاها را در طول روز هرجا به آن ها غذا داده شود مصرف می کنند
و هنگام غروب به تپه ها برمی گردند و برای شب پناه می گیرند و صبح روز بعد دوباره برمی گردند.

جاذبه توریستی

الاغ های وحشی

این الاغ ها به گردشگران علاقه زیادی دارند و انتظار دارند به آن ها غذا دهند و از اینکه هنگام غذا خوردن مورد آزار و اذیت قرار بگیرند متنفر هستند، بنابراین مراقب باشید. الاغ ها جاذبه کلیدی این شهر هستند و هرروز صبح که بیدار شوید تعداد از آن ها منتظرند که به آن ها غذا دهید.

جاذبه توریستی

الاغ های وحشی

جاذبه توریستی

الاغ های وحشی

برترین ها

جاذبه توریستی با وجود الاغ هایی وحشی در شهر!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاذبه توریستی با وجود الاغ هایی وحشی در شهر!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..