تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکای سال: مریلا زارعی و لیلا حاتمی

شرکای سال: مریلا زارعی و لیلا حاتمیبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید 10 دوره اخیر جشنواره فیلم فجر روی هم رفته به اندازه جشنواره امسال به جنجال و حاشیه گره نخورده بودند در جشنواره فجر سال 95 آثار شاخص چندانی دیده نمی‌شد و همین هجوم آثار متوسط باعث شد داوری‌ها بیشتر از همیشه مورد نقد قرار گیرند.

البته برخی از رفتارهای گروه داوری نیز، روی شکل‌گیری اعتراض‌ها و انتقادها بی‌تاثیر نبودند برای نمونه می‌توان به طرح عجیب تقسیم سیمرغ بین دو بازیگر سرشناس اشاره کرد. چند روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه گفته می‌شد که لیلا حاتمی برنده سیمرغ شده است اما در شب اهدای جوایز، ناگهان اسم دو بازیگر زن به عنوان برنده سیمرغ مطرح شد.

لیلا و مریلا با هم روی صحنه حاضر شدند و معروف‌ترین شرکای سال 95 لقب گرفتند. جالب اینجا است که حاتمی که برنده اصلی جایزه بود در اختتامیه صحبت خاصی انجام نداد اما زارعی برای دقایقی نسبتا طولانی با حاضران در سالن صحبت کرد. این اولین بار بود که یک سیمرغ را بین دو ستاره نصف می‌کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکای سال: مریلا زارعی و لیلا حاتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..