تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدیدی از موتو ایکس 2017 فاش شد

تصاویر جدیدی از موتو ایکس 2017 در فضای مجازی منتشر شده است که در یکی از آن‌ها به مشخصات سخت‌افزاری این محصول اشاره می‌شود.

در حال حاضر حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل جدیدی از موتو ایکس در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد. امروز تصاویر جدیدی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است که در یکی از آن‌ها می‌‌توان نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری موتو ایکس 2017 انداخت.

این تصاویر که توسط جری یین در گوگل پلاس قرار گرفته است، نشان می‌دهند که محصول جدید موتورولا از بدنه فلزی، ترکیب دوربین دوگانه در پشت و اسکنر اثر انگشت در جلو بهره می‌برد. در یکی دیگر از تصاویر می‌توان مشاهده کرد که موتو ایکس 2017 دارای تراشه اسنپدراگون 625، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

ممکن است ظاهر و طراحی آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنیم با محصول نهایی مطابقت داشته باشد؛ همچنین احتمال دارد مشخصات سخت‌افزاری محصول نهایی با آنچه در این خبر ذکر شده است، متفاوت باشد.

موتورولا آخرین محصول از سری موتو ایکس را پاییز سال ۲۰۱۵ روانه بازار کرد. سپس در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار محصولاتی از سری موتو زد بودیم و اگر شایعات صحت داشته باشند، شاهد عرضه موتو ایکس 2017 خواهیم بود. البته هنوز زمان عرضه این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

موتو ایکس 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدیدی از موتو ایکس 2017 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..