تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه فضای اشغال شده رم در آیفون را تخلیه کنیم؟

چگونه فضای اشغال شده رم در آیفون را تخلیه کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاهی پیش می آید که کاربران آیفون در هنگام کار با گوشی خود در اجرای برنامه ها و دستورات احساس کندی کنند. برخی با وجود آمدن چنین مشکلی، گوشی خود را ریستارت می کنند. ریستارت کردن یکی از راه حل های این مشکل است چراکه این کار حافظه اشغال شده در رم آیفون را تخلیه می کند اما تکرار این کار باعث آسیب و به وجود آمدن مشکلات جدید می شود.

شما می توانید با ترفندی که در زیر تشریح کرده ایم، زمانی که در حال کار با گوشی خود احساس کندی داشتید یا گوشی تان داغ کرد، بدون نیاز به ریستارت کردن، فضای اشغال شده رم در آیفون را تخلیه کنید.

برای خالی کردن فضای اشغال شده رم در آیفون باید:

 دکمه پاور را نگهدارید تا زمانى که به صفحه Slide to Power off برود.
حال در همین صفحه، دکمـه هوم رو تا زمانى که به صفحه اصلی برگردد فشار داده و نگه دارید. به همین سادگی  فضای اشغال شده در رم شما تخلیه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه فضای اشغال شده رم در آیفون را تخلیه کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..