تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 هزار فوتبالیست در جام نوروزی فوتبال نهاوند شرکت کردند

4 هزار فوتبالیست در جام نوروزی فوتبال نهاوند شرکت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: امسال در سی و هشتمین سال برگزاری مسابقه های فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فوتبالیست و ورزشکار نهاوندی که در 4 بخش و بیش از 40 روستامرکز نهاوند در جریان است 230 تیم حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات از 27 اسفند ماه تا 15 فروردین‌ماه در نقاط مختلف روستایی و 4 بخش شهرستان نهاوند که در هر روستا مرکز با شرکت 10 تا 25 تیم و با یاد شهدای ورزشکار و فوتبالیست برگزار می‌شود.

روزبه افزود: به‌جز تیم‌های روستایی نهاوند تیم‌های فوتبالی نیز از شهرستان‌های استان لرستان و کرمانشاه که هم‌مرز با نهاوند هستند در این مسابقه‌ ها شرکت می‌کنند که تنور رقابت‌ها را گرم می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: برگزارکنندگان هر منطقه از نهاوند با کمک هیئت ورزش روستایی و بومی محلی، شوراهای روستایی، دهیاران و اداره ورزش و جوانان بیش از 3 دهه است که همزمان با فرارسیدن جشن نوروزی و با یاد شهدا این مسابقات را به شکل بسیار خوبی برگزار می‌کنند.

وی اظهار کرد: حضور جوانان، تماشاگران و تیم‌ها از دو استان کرمانشاه و لرستان باعث ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و مردم روستایی می‌شود و در ایام سال جدید محیط ورزشی بسیار دوستانه‌ ای را در نهاوند ایجاد می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امسال در 8 منطقه روستایی شهرستان نهاوند مسابقات فوتبال جام نوروزی از آخرین روزهای اسفندماه شروع‌ شده و هم‌اکنون نیز در بعضی از مناطق به پایان رسیده و در مناطق دیگر نیز تا 28 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از50 شهید ورزشکار و فوتبالیست در نهاوند شناسایی‌ شده‌اند و با توجه به اینکه رقابت‌ها فوتبال جام نوروزی به یاد شهدای ورزشکار نهاوند برگزار می‌شود تعدادی از تیم‌ها نام شهدای ورزشکار و فوتبالیست را برای تیم خود انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 هزار فوتبالیست در جام نوروزی فوتبال نهاوند شرکت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..