تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بار دیگر گلکسی S8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی در بنچمارک AnTuTu دیده شد

هر روز اطلاعات زیادی از مشخصات گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس منتشر می‌شود اما این بار اطلاعات کامل این دو محصول در لیست بنچمارک انتوتو قرار گرفته است که این امکان را به ما می‌دهد تا نگاهی به جزئیات سخت‌ افزاری پرچم‌داران جدید سامسونگ داشته باشیم. ناگفته نماند این اطلاعات در گذشته نیز فاش شده بودند. با این حال، گزارش جدید  صحت اطلاعاتی که در اختیار داریم را تایید می‌کند.

در این لیست می‌توان گلکسی S8 مجهز به تراشه اگزینوس 8895 را مشاهده کرد که از شماره مدل SM-G950F بهره می‌برد. نسخه‌ای که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 است دارای شماره مدل SM-G950U است. شماره مدل‌های SM-G955F و SM-G955U متعلق به نسخه‌های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 گوشی گلکسی S8 پلاس هستند.

یکی از مشخصاتی که از اطلاعات منتشر شده در بنچمارک انتوتو رویت می‌شود دوربین جلوی پرچم‌داران جدید سامسونگ است که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی به‌ جای سنسور 5 مگاپیکسلی S7 استفاده شده است. هم‌چنین قبلا شایعه شده بود که این دوربین از فوکوس خودکار بهره می‌برد.

در هر دو محصول از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است. آن طور که به نظر می‌رسد رزولوشن صفحه نمایش نسخه جهانی S8 و S8 پلاس 2220 در 1080 است اما تنها نسخه پلاس ایالات متحده از این رزولوشن بهره برده و نسخه کوچک‌تر رزولوشن 1920 در 1080 دارد. با این حال این امکان وجود دارد که رزولوشن فول اچ‌دی به‌صورت پیش‌ فرض در پرچم‌داران سامسونگ تنظیم شده باشد. هم‌چنین این مشخصات نسبت 18.5 به 9 را نیز در پرچم‌داران سامسونگ تایید می‌کند. میزان رم در نظر گرفته شده برای این دو گوشی همان 4 گیگابایتی است که قبلا اعلام شده بود.

G950F G955F
G955U G9500
تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

۱۹ سالمه اهل مازندران و ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوس دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بار دیگر گلکسی S8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی در بنچمارک AnTuTu دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..