تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 57 هزار مسافر نوروزی در همدان/بیشترین آمار مسافر از آذربایجان،تهران و اصفهان

به گزارش ایرنا محمد قدیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان از 26 اسفندماه گذشته دایر شده و تا 13 فروردین ماه فعال خواهد بود و تاکنون 17 هزار و 300 خانوار در این ستاد پذیرش شده اند.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان 40 نیرو در قالب سه شیفت و به‌ صورت شبانه ‌روزی به مسافران خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: در ستاد تسهیلات و اسکان مسافرین شهرداری همدان که در مجموع عین القضات همدانی مستقر است خدمات‌رسانی در هر شیفت توسط راهنمایانی از شهرداری همدان، تشکل‌های مردمی و نمایندگانی از دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت ‌کننده در امر اسکان مسافران انجام می شود.
قدیمی با اشاره به اینکه هدف اولیه و اولویت ستاد اسکان هدایت مسافران به هتل‌ها و میهمانپذیرها است خاطرنشان کرد: در صورت عدم تمایل مسافران به حضور در این مکان‌ها به محل‌های دیگری راهنمایی می‌شوند ضمن اینکه هم اکنون ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل است.
وی همچنین به برپایی چادر مسافران نوروزی در فضای باز اشاره کرد و گفت: یکصد المان نوروزی در پارک‌ها و میادین سطح شهر نصب شده است.
ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان به میزبانی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان به نشانی آرامگاه باباطاهر، خیابان فلسطین، جنب پمپ بنزین، مجمع عین القضات همدانی واقع شده است و تا 13 فروردین ماه جاری پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 57 هزار مسافر نوروزی در همدان/بیشترین آمار مسافر از آذربایجان،تهران و اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..