تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشرفت قابليت هاي سيستم سنهاب در بيمه مركزي

رئيس كل بيمه مركزي در اولين بازديد نوروزي خود از واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مركزي بر اهميت و اولويت حوزه IT و بهره گيري از ابزارهاي آن در توسعه صنعت بيمه تاكيد كرد.

به گزارش شمانيوز به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، دكتر همتي در بازديد از واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مركزي، بر اهميت IT  در صنعت بيمه به ويژه كنترل و نظارت عمليات شركت هاي بيمه، روند صدور و پرداخت خسارت و نيز كنترل توانگري شركت ها و فعاليت مجموعه شبكه فروش تاكيد كرد.
در اين بازديد، مسئولين فناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مركزي از نحوه پيشرفت سامانه سنهاب و قابليت هاي آن، خصوصا تكميل عمليات صدور صورتحساب عمليات بيمه اتكايي قانوني و ارسال برخط اطلاعات رشته شخص ثالث گزارشي ارائه كردند.
بنابراين گزارش، دكتر همتي ابراز اميدواري كرد با همكاري نيروي انتظامي شاهد امكان استفاده مجدد از سامانه نيروي انتظامي براي استعلامات ضروري بيمه خودرو باشيم.
وي در پايان از شركت هاي بيمه خواست با توجه ويژه به حوزهIT  آن را در راس برنامه هاي توسعه اي خود قرار دهند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشرفت قابليت هاي سيستم سنهاب در بيمه مركزي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..