تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی با ورزشکارانی که قصد حضور در شورای شهر را دارند/مارچلو لیپی در انتخابات شورا ثبت نام کرد!

شوخی با ورزشکارانی که قصد حضور در شورای شهر را دارند/مارچلو لیپی در انتخابات شورا ثبت نام کرد!

ورزش > مدیریت ورزش - مهلت ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی كه نامزدهای حضور در شوراهای شهر ثبت نام خود را انجام می‌دادند، چند چهره مطرح از ورزش كشور هم در این كار مشاركت كردند تا نشان دهند علاقه ویژه ای برای حضور در عرصه سیاست دارند. این موضوع تبدیل به سوژه ای در رسانه ها و شبكه های اجتماعی شد و امروز هم كاربران شبكه های مجازی، شوخی با مزه ای با ورزشكارانی كه قصد حضور در سیاست دارند كرده اند.
امروز در شبكه های اجتماعی عكسی از مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین منتشر شده كه زیر آن نوشته شده است: «مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی چین پیش از بازی در مقابل تیم ایران با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.» این كار، كنایه ای است كه به افرادی كه به جای قوی كردن خود در عرصه تخصصی و حرفه‌ای كه دارند، می‌خواهند تغییر حوزه دهند و به شورای شهر بروند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی با ورزشکارانی که قصد حضور در شورای شهر را دارند/مارچلو لیپی در انتخابات شورا ثبت نام کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..