تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنایت هولناک پسر ۱۶ساله کاشمری در هفتم نوروز ۹۶/ مادر ۳۳‌ساله‌اش را کشت

جنایت هولناک پسر ۱۶ساله کاشمری در هفتم نوروز ۹۶/ مادر ۳۳‌ساله‌اش را کشت

جامعه > حوادث - رکنا نوشت: جنایتی هولناک به دست پسر نوجوان رخ داد و او مادر ۳۳ساله اش را به قتل رساند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری، رییس پلیس شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۲۳:۳۵ روز گذشته وقوع جنایتی هولناک به فوریت های پلیسی ۱۱۰اعلام شد.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی کاشمر و ماموران کلانتری۱۲بلافاصله در محل مورد نظر که منزلی مسکونی در خیابان قایم کاشمر بود حاضر شدند. با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل بررسی های اولیه آغاز و جسد غرق به خون زن ۳۳ساله "م" که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود کشف شد.

سرهنگ باقری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشمر در تحقیقات اولیه پسر نوجوان مقتول را به عنوان مظنون به قتل دستگیر کردند. این پسر ۱۶ساله که حیدر نام دارد در بازچویی های اولیه به ارتکاب اعتراف کرد.

وی گفت: تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس برای کشف راز این جنایت خونین و علت چگونگی وقوع قتل ادامه دارد.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنایت هولناک پسر ۱۶ساله کاشمری در هفتم نوروز ۹۶/ مادر ۳۳‌ساله‌اش را کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..