تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تحولات بازار میوه وصیفی/ سیب همچنان صدرنشین گرانی

رئیس اتحادیه میوه وسبزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه وسبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار داشت: با توجه به فراوانی سیب در سردخانه ها و کسادی بازار همچنان قیمت در مغازه ها بالاست.

وی از کاهش 500تومانی نرخ خیار،موز و کیوی در بازار خبر داد و افزود:نرخ هر کیلد خیار 2تا3هزارو 500،موز5تا5هزار و 500،کیوی5،سیب سفید5و سیب قرمز 6هزار تومان است.

مهاجران نرخ هر کیلو پرتقال والنسیا 4هزار و 500تا 6هزارتومان و تامسون جنوب 8تا8هزار و 500تومان اعلام کرد.

به گفته مهاجران نرخ هر کیلو سبزی خوردن با ریحون 2هزار و 500 وسبزی جور(پلو،آش قورمه) هزار و 500 تا 2هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه وسبزی با اشاره به نرخ سایر صیفی جات بیان کرد: نرخ هر کیلو گوجه فرنگی 3هزار تومان،پیاز600تا800تومان،سیب زمینی 2هزار و 500تومان است.

وی در خصوص استقبال مردم از پرتقال های وارداتی جهت تامین تیاز شب عید تصریح کرد: استقبال از پرتقال های مصری به سبب کیفیت بالا خوب بود اما به سبب آنکه پرتقال های ترکیه همانند شرق مازندران اسیب دیده و تلخ بود امکان تشخیص ان برای مردم امکان پذیر نبود لذا پرتقال های قاچاق مصری با قیمت های 9الی 10هزار تومان در بازار به فروش می رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تحولات بازار میوه وصیفی/ سیب همچنان صدرنشین گرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..