تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص 150 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان به آرامستان‌ها در لیله‌الرغائب/ بهره‌مندی مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به کاهش بار ترافیکی می‌گردد

ساعت: 14:35 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1072218

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد؛

فرخ جلالی از ارائه خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی شهر در یوم الرغائب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرخ جلالی در رابطه با خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی ویژه لیله الرغائب اظهار داشت: با برنامه ریزی و سازماندهی مناسب و تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرامستان‌های شهر خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان در یوم الرغایب ارائه خواهد شد.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص بیش از 150 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از آغازین ساعات روز پنجشنبه دهم فروردین ماه سال جاری جابجایی مسافران را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت.

مدیرعامل اتوبوسرانی تصریح کرد: در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط به ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند کرد. 

جلالی در پایان افزود: تعداد 20دستگاه اتوبوس واحد گشت برای  پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت پیش بینی شده که در صورت نیاز وارد شبکه خدمات رسانی خواهند شد.

وی تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی با تمامی توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی در مسیرهای ذیل  در یوم الرغائب در خدمت شهروندان خواهد بود که انتظار دارد شهروندان در جهت کاهش بار ترافیکی از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

-   مسیر گلزار شهدای وادی رحمت؛ حرکت اتوبوس‌ها از ابتدای پایانه محققی ضلع غربی با استفاده از اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت

- آرامستان ملک؛ حرکت اتوبوس‌ها از پایانه جمهوری اسلامی از طریق اتوبوس‌های مسیر 128 شهید رجایی

- آرامستان ستارخان؛ حرکت اتوبوس‌ها از پایانه میدان شهداء از طریق اتوبوس‌های مسیر 125ثقه الاسلام شمالی

- آرامستان بقائیه؛ حرکت اتوبوس‌ها از پایانه محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوس‌های مسیر 102 شهید منتظری

- آرامستان امامیه؛ حرکت اتوبوس‌ها از پایانه محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوس‌های مسیر 104 مشروطه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص 150 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان به آرامستان‌ها در لیله‌الرغائب/ بهره‌مندی مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به کاهش بار ترافیکی می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..