تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی 1830 واحد متخلف نوروز در بازار مازندران

ساعت: 13:11 منتشر شده در مورخ: 1396/01/08 شناسه خبر: 1071949

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بازرسی از بیش از 26 هزار واحد ارائه دهنده خدمات به مردم انجام شد، گفت: یک‌هزار و 830 واحد متخلف معادل هفت درصد در استان شناسایی شد و برای این واحدها تشکیل پرونده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین اصغرزاده در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین آرد و نان مورد نیاز از سوی واحدهای خبازی نداشتیم، اظهار کرد: کشیک نوروزی برای واحدهای خدماتی در استان پیش‌بینی شده است.


وی افزود: کمترین گزارش را در حوزه کمبود آرد و نان و تعطیلی نانوایی‌ها داشته‌ایم.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای اسفند سال 95 سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده و این فعالیت تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها از واحدهای مستقر در سطح شهر و واحدهای بین‌راهی با همکاری نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در حال انجام است.

اصغرزاده ادامه داد: نظارت‌های لازم از نحوه ارائه خدمات به مسافران از طریق واحدهای مستقر در سطح شهر و واحدهای بین‌راهی در حال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه بازرسی از بیش از 26 هزار واحد ارائه دهنده خدمات به مردم انجام شد، گفت: یک‌هزار و 830 واحد متخلف معادل هفت درصد در استان شناسایی شد و برای این واحدها تشکیل پرونده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی 1830 واحد متخلف نوروز در بازار مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..