تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛ بنگلادش در غیاب سرمربی ایرانی خود مغلوب کره جنوبی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های کره جنوبی و بنگلادش که در گروه دوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با ایران هم گروه هستند، از ساعت 14 امروز (سه شنبه) به وقت میانمار به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم کره جنوبی در این مسابقه که در سالن سی مجموعه ورزشی شهر نایپیداو برگزار شد، سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر ١١ به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر این گروه قرار گیرد.
تیم بنگلادش با 10 بازیکن در این رقابت ها شرکت کرده و در فهرست این تیم از علی پورعروجی به عنوان سرمربی نام برده شده است، اما این مربی ایرانی به میانمار نیامده است.
نکته جالب این مسابقه ناآشنایی بازیکنان بنگلادش با پروتکل و شرایط شروع رقابت ها بود که بازیکنان این کشور اشتباهات زیادی در شروع مسابقه و معرفی بازیکنان داشتند.
داورانی از سریلانکا و هنگ کنگ به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دیدار دو تیم کره جنوبی و بنگلادش را در سالن تماشا کردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های کره جنوبی و بنگلادش هم گروه است. ملی پوشان ایران امروز استراحت دارند و فردا (چهارشنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.
ورزشی**3783**1379**1584
خبرنگار:هادی افتخاری*انتشاردهنده:مریم مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛ بنگلادش در غیاب سرمربی ایرانی خود مغلوب کره جنوبی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..